۷ آبان ۱۳۹۳، ۸:۲۷

سردار محمدی:

مردم در برقراری نظم و امنیت ايام ماه محرم نقش اساسی دارند

مردم در برقراری نظم و امنیت ايام ماه محرم نقش اساسی دارند

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: مشاركت و همکاری مردم در برقراری نظم و امنیت ايام ماه محرم نقش اساسی دارد.

سردار صفوه الله امام وردی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: نیروی انتظامی خراسان شمالی همگام و همسو با مردم عزیز استان در پاسداری از اهداف و ارزش های والای اسلامی و برقراری نظم و امنیت مطلوب با مشاركت همیاران محرم و سایرنهادهای اجتماعی به ویژه هیأت های مذهبی وظایف قانونی خود را در راستای اهداف و ماموریت های این نیرو در ایام ماه محرم انجام خواهد داد.

وی با تاكید بر نقش مهم همیاران محرم در جهت تامین نظم و امنیت این ایام تصریح كرد: وظیفه همیاران محرم تلاش برای برگزاری منظم مراسمات مذهبی، حفظ ارزش‌ها، برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از مزاحمت‌ها و تخلفات اجتماعی است.

سردار محمدی همچنین از آمادگی کامل نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت ایام محرم خبر داد و گفت: امنیت مطلوب ایام محرم به دو بخش اصلی تقسیم می شود که یک بخش آن توسط پلیس و بخش دیگر آن توسط خود مردم صورت می گیرد.

وی از هیئات های مذهبی خواست تا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با ماموران پلیس و همیاران محرم همكاری داشته باشند تا مسیرهای انتخابی آنان ضمن عدم ایجاد مزاحمت برای شهروندان، از ایجاد راه بندان و اختلال در عبور و مرور جلوگیری و موجب ایجاد ترافیك در سطح شهرها نشود.

کد خبر 2411917

برچسب‌ها